Over ons

De 26+41 is één van de vele jeugdverenigingen in Merksem. Ondanks dat de 26+41 nog maar een nieuw concept is, heeft onze scouts al een lange geschiedenis.

Onze groep is een samenvoeging van twee veel oudere groepen. Je kan waarschijnlijk wel raden de welke... De 26ste Sint Eduardus en Den 41 (41ste Koningin Astrid).

Onze scouts is gevestigd in 't Fortje van Merksem, de ideale speelstek voor een scout! Wat onze groep nog meer ideaal maakt is onze fantastische leiding. Iedere week staan ze met 20 man weer klaar om onze +/- 100 leden elke week opnieuw de tofste zaterdag te geven.

Onze activiteiten gaan van knutseldagen voor de jongsten tot vlottentochten voor de oudsten en alles wat daar tussen zit. Voor ieder is er altijd wat wils!

Daarnaast gaan we ieder jaar ook nog op weekend (een keer met de tak en een keer met heel de groep), is er een leefweek (voor de givers) en gaan we op kamp.

Geen tijd dus om je te vervelen bij de 26+41!

Heb jij goesting om naar onze groep te komen? Dan kan je je hier inschrijven!